PRISLISTA

Regler för avbokning.

Avbokning utav lokal skall ske minst 14 dagar innan bokningsdagen.
Avbokning vid mindre än 14 dagars notis så erhåller Walencia Aktivitet & utbildning rätten att behålla depositionsavgiften (25% utav totalsumman). 

Regler för tider.

Larmet går kl 02.00 och då skall lokalen vara utrymd. Vid utlöst larm efter det angivna klockslaget så tillkommer en kostnad på 3000 kr.

Vid uthyrning utav porslin så skall porslinet diskas och sättas på angiven position innan hyresgästen lämnar lokalen.

Det är inte heller tillåtet att ha levande ljus i lokalen.

Vid bokning maila till boka@walencia.se eller ring 0346 – 50086 i lokalen får max vistas 150 personer

 

Bröllopspaketet

I vårt bröllopspaket hyr ni hela stora salen med ovanvåning och bar, stora köket, aktivitetsrummet, brudgum- och brudrummet ingår i priset.

  • 11.000 kr
    Fredag kl 12.00 – Söndag kl 12.00 Städning 4000 kr

 

Rundel inkl bar (stora salen)

  • 9.500 kr  Fre – Sön  bar och stora köket ingår (tillgång till lokalen från kl 12 dagen innan till kl 12 dagen efter)
  • 4.500 kr Halvdag Fredag/Lördag/Söndag (15.00-02.00)
  • 3.500 kr Halvdag Fredag/Lördag/Söndag (08.00-15.00)
  • 4.000 kr Heldag Vardag (08.00-02.00)
  • 2.500 kr Halvdag Vardag (08.00-15.00) (15.00-02.00)

Städning av lokal 2.000 kr
Städning av kök 2.000 kr

Rundel del av dag (stora salen)

  • 7.500 kr  Fre – Sön  (tillgång till lokalen från kl 12 dagen innan till kl 12 dagen efter) 
  • 3.500 kr Halvdag Fredag/Lördag/Söndag (15.00-02.00)
  • 2.500 kr Halvdag Fredag/Lördag/Söndag (08.00-15.00)
  • 3.000 kr Heldag Vardag (08.00-02.00)
  • 2.000 kr Halvdag Vardag (08.00-15.00) (15.00-02.00)

Kök kan läggas för ett pris på 1.000kr
Vid hyra av timma kostar det 1000kr/h

Övervåning (Bar)

Vår bar hyrs i samband med Rundel (tillgång till 60 personer)

Brudgum- och Brudrum

Brud- och brudgumsrum går endast att boka i samband med bokning av stora salen.
Vänligen kontakta oss för mer information om lokal och pris.

Kök (catering)

Kök ihop med Rundel (varmhållningsskåp catering, kylskåp, frys och storköksdiskmaskin).

Städning 2000kr

Aktivitetsrum


Aktivitetsrum

  • 2000 kr Heldag
  • 600 kr Förmiddag 8-12.
  • 1200 kr Eftermiddag/kväll 13-17, 18-22.

Vid hyra av timme kontakta oss för pris

Städning 500kr

OBS EJ 5-KAMP

Konferens

  • KONFERENSRUM 18 PERSONER
    • 3500 kr Heldag
    • 2000 kr Halvdag
    • Konferenspaket inkl papper, pennor, dricka, kaffe & kaka 60 kr/person
    • Konferenspaket inkl papper, pennor, dricka, kaffe & kaka & smörgås 70 kr/person
    • KONFERENSRUM 150 PERSONER 
    • Heldag  Mån – Tors  6000 kr
    • Halvdag  Mån – Tors  4500 kr
    • Heldag  Fre – Sön 5000 kr
    • Halvdag Fre – Sön
    • Konferenspaket inkl papper, pennor, dricka, kaffe & kaka 60 kr/person
    • Konferenspaket inkl papper, pennor, dricka, kaffe & kaka & smörgås 70 kr/person

Vid bokning maila till boka@walencia.se eller ring 0346 – 50086

Övrigt

  • Porslin 15 kr person
  • Stolar (trä) 25 kr st
  • Stolar (plast) ingår
  • Bord (trä) ingår
  • Runda bord (plast) ingår
  • Ståbord 100 kr st
  • Stolsöverdrag 50 kr st
  • Strandstolar för tv och film 25 kr st
  • Dukar i linne 200  kr st
  • Musikanläggning ingår
  • Röd matta 300 kr
  • Kyldiskar 500kr
  • Värmeplattor 250kr/st