Regler för avbokning.
Avbokning utav lokal skall ske minst 14 dagar innan bokningsdagen.
Avbokning vid mindre än 14 dagars notis så erhåller Walencia Aktivitet & utbildning rätten att behålla depositionsavgiften (25% utav totalsumman).
Regler för tider.
Larmet går kl 02.00 och då skall lokalen vara utrymd. Vid utlöst larm efter det angivna klockslaget så tillkommer en kostnad på 3000 kr.
Vid uthyrning utav porslin så skall porslinet diskas och sättas på angiven position innan hyresgästen lämnar lokalen.
Vid bokning maila till boka@walencia.se eller ring 0346 – 50086 i lokalen får max vistas 150 personer
Bröllopspaketet
I vårt bröllopspaket hyr ni hela stora salen med ovanvåning och bar, stora köket, aktivitetsrummet, brudgum- och brudrummet ingår i priset.
- 11.000 kr
Fredag kl 12.00 – Söndag kl 12.00 Städning 4000 kr
Rundel inkl bar (stora salen)
- 9.500 kr Fre – Sön bar och stora köket ingår (tillgång till lokalen från kl 12 dagen innan till kl 12 dagen efter)
- 4.500 kr Halvdag Fredag/Lördag/Söndag (15.00-02.00)
- 3.500 kr Halvdag Fredag/Lördag/Söndag (08.00-15.00)
- 4.000 kr Heldag Vardag (08.00-02.00)
- 2.500 kr Halvdag Vardag (08.00-15.00) (15.00-02.00)
Städning av lokal 2.000 kr
Städning av kök 2.000 kr
Rundel del av dag (stora salen)
- 7.500 kr Fre – Sön (tillgång till lokalen från kl 12 dagen innan till kl 12 dagen efter)
- 3.500 kr Halvdag Fredag/Lördag/Söndag (15.00-02.00)
- 2.500 kr Halvdag Fredag/Lördag/Söndag (08.00-15.00)
- 3.000 kr Heldag Vardag (08.00-02.00)
- 2.000 kr Halvdag Vardag (08.00-15.00) (15.00-02.00)
Kök kan läggas för ett pris på 1.000kr
Vid hyra av timma kostar det 1000kr/h
Övervåning (Bar)
Vår bar hyrs i samband med Rundel (tillgång till 60 personer)
Brudgum- och Brudrum
Brud- och brudgumsrum går endast att boka i samband med bokning av stora salen.
Vänligen kontakta oss för mer information om lokal och pris.
Kök (catering)
Kök ihop med Rundel (varmhållningsskåp catering, kylskåp, frys och storköksdiskmaskin).
Städning 2000kr
Aktivitetsrum
Aktivitetsrum
- 2000 kr Heldag
- 600 kr Förmiddag 8-12.
- 1200 kr Eftermiddag/kväll 13-17, 18-22.
Vid hyra av timme kontakta oss för pris
Städning 500kr
OBS EJ 5-KAMP
Konferens
-
KONFERENSRUM 18 PERSONER
- 3500 kr Heldag
- 2000 kr Halvdag
- Konferenspaket inkl papper, pennor, dricka, kaffe & kaka 60 kr/person
- Konferenspaket inkl papper, pennor, dricka, kaffe & kaka & smörgås 70 kr/person
- KONFERENSRUM 150 PERSONER r
- Heldag Mån – Tors 6000 kr
- Halvdag Mån – Tors 4500 kr
- Heldag Fre – Sön 5000 kr
- Halvdag Fre – Sön
- Konferenspaket inkl papper, pennor, dricka, kaffe & kaka 60 kr/person
- Konferenspaket inkl papper, pennor, dricka, kaffe & kaka & smörgås 70 kr/person
Vid bokning maila till boka@walencia.se eller ring 0346 – 50086
Övrigt
- Porslin 15 kr person
- Stolar (trä) 25 kr st
- Stolar (plast) ingår
- Bord (trä) ingår
- Runda bord (plast) ingår
- Ståbord 100 kr st
- Stolsöverdrag 50 kr st
- Strandstolar för tv och film 25 kr st
- Dukar i linne 200 kr st
- Musikanläggning ingår
- Röd matta 300 kr